Samstag, 29. November 2008

Fotokritik

Kendisiyle fotograf makinesi ararken,acaba nereye basvurayim hangisini alayim diye internette gezinirken karsilastik. Baslangicta sevimsiz bir uyelik sitesi gibi gelmisti benim gibi her yere uye olmayi sevmeyen bir vatandas icin ama,sonrasinda hic de oyle olmadigini farkettim.

Site uyelige gore calisan,daha cok amator kullaniciya hitap eden,ama arastirdigim diger sitelere gore amator fotografcilara oldukca faydasi olabilecek bir site.Fotografi seviyorsaniz,bunu cazip bir hobi olarak devam ettiriyorsaniz tavsiye ederim.:) Uye olup 3 gune bir araliklarla fotograf yukluyorsunuz,mevcut kullanicilar da ona gore sizlere yorumlar yapip teknik acidan da sizin gelismenize yardimci olabiliyorlar.

Sitenin kendine ait handikaplari var elbet ama o da herhalde zaman meselesi.
www.fotokritik.com


(Ha bir de merak edenler icin site NOKTA internet islemleri diye bir sirkete baglanmis,daha oncesinde ise amator olarak calismaya baslamislar. Ben merak etmistim.)
Keyifli seyirler efendim...

Keine Kommentare: