Dienstag, 18. November 2008

VENEDIK

Cok gezen mi bilir cok okuyan mi diye sormuslar ben diyorum gezerken okuyan herhalde en cok biliyor. Yollar insanin ufkunda yeni yeni menfezler aciyor kesinlikle.

Venedik...Senelerdir ismini duyup da merak ettigim mekanlardan bir tanesi idi. Tamamen turistik bir sehir haline donusmus Venedik. Nufusunda ciddi bir dusus oldugundan bahsediliyor.Gelir kaynaklari turizm ve genelde de yaslilar kalmis mekanda devamli yasiyan. Bana gore de cok gocebe idi insanlarin yasamlari gercekten de herkes sanki konup gocecekler onun yetistirmenin telasesi icinde idi sanki.
Venedik yurume alani en genis dunya ulkesi diye bahsediliyor yani baska bir vasita olasiligi yok, sehir sular altinda zaten kalan yerler de yuruyerek katediliyor.
a
Venedik tarihi uzerine cok yazmiyacagim acikcasi her yerde bulunabilir bakiniz Wikipedia :) Benim en cok dikkatimi ceken belki rutubetin de etkisi olabilir ama bakimsizlasmis Venedik. Yikilmaya yuz tutmus mekanlar cok idi. Tabi her yeri su olan bir memlekette tabiri caiz ise suyun icinde yuzen evlerin tamiri de cok kolay olmasa gerek elbette.
Dikkatimi ceken baska bir sey ise, Italyanlarin Turklere oldukca benzemeleri idi. Herhalde diyorum Akdeniz insani.:)
Foto albumunde oradan kareleri de paylasacagim ins.
Bugunluk bu kadar olsun bakalim gorusmek umidiyle.

Keine Kommentare: